Kızıl Goncalar geri döndü! Final sahnesi geceye damga vurdu

19 Kasım 2024
0 Yorum
Yeni Proje 3 1

Kızıl Goncalar, final söylentileri ve reytinglerde yaşanan düşüşle gündeme gelmişken son bölümüyle adeta dizi geri döndü. Kızıl Goncalar yeni bölümde hafızasını geri kazanan Cüneyd Efendi sahneleri, izleyicileri ekran başına kilitledi.

NOW TV’nin sevilen dizisi Kızıl Goncalar, final söylentileriyle gündeme gelirken son bölümüyle izleyiciyi ekran başına kilitlemeyi başardı. Yayımlandığı ilk günden bu yana geniş bir hayran kitlesi edinen ve reytinglerde zirveye oturan dizi, son bölümlerinde yaşanan reyting düşüşüyle dikkat çekti.

REYTİNGLERDE DÜŞÜŞ YAŞAN KIZIL GONCALAR FİNAL İDDİALARI İLE GÜNDEME GELDİ

Yeni sezona hızlı bir başlangıç yapan Kızıl Goncalar, işlediği etkileyici hikaye ve güçlü oyuncu kadrosuyla izleyicilerden tam not almıştı. Ancak son bölümlerde reytinglerde yaşanan düşüş, dizinin geleceğine dair soru işaretlerine neden oldu.

Ekran goruntusu 2024 11 19 005430

CÜNEYD EFENDİ’NİN HAFIZASI GERİ GELDİ

Dizide izleyicinin bir süredir beklediği gelişme nihayet yaşandı. Mert Yazıcıoğlu’nun oynadığı Cüneyd Efendi karakteri, sonunda hafızasını geri kazandı. Cüneyt karakterinin hafızasının geri gelmesi diziye olan ilgiyi de artırdı.

detay2

SOSYAL MEDYADA GÜNDEM OLDU

Pazartesi akşamı izleyiciyle buluşan yeni bölüm sosyal medyada yine en çok konuşulan diziler arasındaki yerini aldı. Özellikle final sahnesi ile çok konuşulan dizi “Kızıl Goncalar” geri döndü dedirtti.

KIZIL GONCALAR KONUSU NEDİR?

Gold Film’in yapımcılığını üstlendiği, Faruk Turgut’un yapımcılığında hayata geçirilen Kızıl Goncalar, güçlü oyuncu kadrosuyla dikkat çekiyor. Başrollerinde Özcan Deniz ve Özgü Namal’ın yer aldığı dizide, Mert Yazıcıoğlu, Mina Demirtaş, Erkan Avcı, Hazal Türesan, Selen Öztürk, Şerif Erol, Tolga Tekin, Mert Turak,  Duygu Sarışın, Yakup Turgut, Sitare Akbaş, Tuğrul Tülek,  Esma Yılmaz ve Zehra Kelleci gibi başarılı isimler eşlik ediyor.

Kızıl Goncalar, seküler bir Atatürkçü olan Levent (Özcan Deniz) ile mutaassıp bir tarikatın içinde yaşam süren Meryem’in (Özgü Namal) kesişen kaderlerini konu alıyor. Hikâye, inanç ve düşünce farklılıklarına rağmen, “evlat” kavramının annelik ve babalık duyguları üzerindeki birleştirici gücüne vurgu yapıyor.